16 Eylül 2011 Cuma

Fashion's Night Out Türkiye

          Nişantaşı'ında yapılan açılışla başlayan etkinlik tam bir karnaval havasında devam etti. Vogue'un 3 bir yandan kuşattığı Istanbul'da unutulmaz bir gece yaşandı :) Ben kendimi ilk M.A.C. mağazasında buldum. ''Mac Me Over'' adı altında beni baştan yarattılar. Bakalım beğenecek misiniz...
          Ardından Brandroom'a geçtim. Kapıda Cloe'nin kocaman parfümü ile yapılan fotoğraf çekimleri girişte ise  uuup uuuzuuun eteğini önüme seren mankenin eteklerine basarak ( içim bi tuhaf olmadı değil ) içeri girdim. İnternetten ve yurt dişi gezilerimden gördüğüm ve bayıldığım markaların (D.V.F, Chanel, Michael Kors gibi) yeni koleksiyonlarını görme, dokunma, deneme ve hatta alma fırsatım oldu :))
          Aklım hep İstinyepark'ta olduğu için oyalanmadan yola çıktım. İlk Marc by Marc Jacobs'ın mağazasında Koray Caner'i ziyaret ettim. (#koraycanerbymarcjacobs @ Fashion’s Night Out) Mağazayı ele geçirmiş ve halinden oldukça mutlu görünüyordu :))
Ozan Doğulu'da dahil olmak üzere bir çok DJ mağazalara dağılmış herbiri birbirinden farkı havada geceye renk kattılar. Asıl parti açık alanda olduğu için hemen yukarı çıktım ve kendimi World kartın podyumunda buldum :)
          Sanırım gecenin en şaşırtan ve bir o kadar da eğlendiren etkinliği bu oldu :) Dışarı çıkan herkez yoğun ilgi ve alkışla karşılaşıyordu. (Bir an dedim ki '' Şebnem başardın, bak artık herkez seni tanıyoor :)))
Enmoda'nın standı çok başarılı olmuş. İnanılmaz bir İskoç şarabı denedim. Kırmız ve biraz asitli gibiydi ama inanılmaaz bi lezzeti vardı.
           Vogue, alana devasa boyutta dergi kapakları koymuş. E bende bir tanesine kapak oldum :)


Saatler ilerledikçe müziğin sesi de kalabalıkta artmaya başladı. Bir yanda ritim tutturup dans edenler bir yanda da indirimler bitmeden mağaza mağaza gezenler her telden ve her renkten insan vardı. İşte size İstinyepark'tan son kareler...


Ben İstinyepark'ta o Dj bu şampanya derken Bağdat caddesinde ŞebneModa adına çekim yapan Merve Şengül, Ayşe Özge Öztimur ve Şule Serter'e şükranlarımı sunarak devam etmek istiyorum :))

 Aynısı Nişantaşı'nda da vardı fakat tatma fırsatım olmadı Kızlar çok beğenmiş Teşekkürler Jacobs :)
                      Rowenta'nın etkinliğini çok merak ediyordum. Oldukça başarılı olmuş. Tebrikleer
 M.A.C yolcusu kalmasııın!... Benimde en keyif aldığım etkinliklerden biri oldu. Üstelik yeni ürünleriyle bu hizmeti vermiş olmalarıyla bir kez daha gözüme girdiler.
       Ayşe Özge Öztimur  normalde de çok güzel olduğu için MAC'in çok uğraşmasına gerek kalmamıştır ;)
 Bu fıstıkta Merve Şengül ( kardeşim olur) gülümsemesi ve gamzeleriyle ünlüdür kendisi. Doğal ve yeşil gözlerini öne çıkaran bir makyaj olmuş. Ellerine sağlık M.A.C.

           Tülin Şahin Aldo'nun ayakkabılarını tanıtmak için gelmiş. Bu kadın bence gerçekten çok güzeeel.
Veee son olarak Benetton'dayız. Vitrinde canlı mankenler varmış ve insanlara ''hadi içeri gel'' şeklinde hareketler yapıyorlarmış. Çok sevimli ve yaratıcı olmuş.

Bir Fashion's Night Out Türkiye'nin daha sonuna geldik. Her geçen sene biraz daha büyüyen ve daha eğlenceli konseptlerle karşılaştığımız bu etkinliğin seneye daha da baş döndürmesi dileklerimle bütün emeği geçenlere teşekkür ederim.






2 yorum:

  1. Harika bir etkinlik ve harika bir degerlendirme

    cok begendim

    :-)

    YanıtlaSil
  2. bayildim,tesekkurler...
    : )

    YanıtlaSil