24 Ekim 2011 Pazartesi

Yardım Etmek İçin Geç Değil!


           Dün Van'da meydana gelen 7.2 şiddetindeki depremin ardından çok büyük kayıplar yaşadık. Hayatta kalan ve yaşam mücadelesi veren kardeşlerimize YARDIM ETMEK İÇİN GEÇ DEĞİL!
         Dün gece geç saatlerde Şişli Belediyesi'ne gidip yorgan, yastık battaniye ve ayakkabı götürdüm. Sn. Mustafa Sarıgül'de dahil olmak üzere herkez işinin başındaydı. Burdan Bir kez daha duyarlılıklarından dolayı teşekkür ederim. 
         Yurtiçi Kargo ücretsiz yardım göndermenize destek oluyor.
         Gazeteci Ahmet Tezcan #evimevindir kampanyasını Twitter'da başlattı (takip etmek için: Ahmet Tezcan)ve evsiz kalanları evine davet etti. Bu kampanyayı duyan ünlüler ve yardımseverler yazlıklarının ve evlerinin kapılarını açtı. 
          Kızılay 20.000 çadır ve gıda yolladı. Çadırları bir daha kullanamayacaklarını ve yerine geri koyulması için yardım istiyor. Kızılay sitesinden bağış yapabilirsiniz.
        Çadır, yorgan, battaniye, yün içlik ve çorap, mont, kaban, ayakkabı, kışlık bebek giysileri; hijyenik ped, çoçuk bezi, ıslak mendil; ilaç(özellikle astım ve insülin); bebek maması, konserve ve hazır gıdalar ile petşişede su en çok ihtiyaç duyulanlar arasındadır.
          Yarından sonra gece -1 dereceye kadar düşecek ve kar yağışı bekleniyor! Sizde destek olun!
          Şişli Belediyesi Beyaz Masa: 0212 288 75 76 
          Beşiktaş Belediyesi: 444 44 55
          Kadıköy Belediyesi: 0216 542 50 55
          Pendik Belediyesi: 444 76 35
          Yurtiçi Kargo: 444 99 99
          Akut: 2930 Boş mesaj atıp 5TL bağış yapılabilir.
          Kızılay 2868 Boş mesaj atıp 5TL bağış yapılabilir.
          İstanbul Valiliği ve evimevimdir kampanyası için: 0212 455 56 75 ve 0212 455 56 84
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder