2 Aralık 2011 Cuma

ELLE Style Awards 2011 Türkiye Ödül Töreni

          Sunuculuğunu Burcu Esmersoy ve Cansel Elçin'in yaptığı  ESA, dünyaca ünlü isimlerin de katılımıyla bugün 20.30'da Esma Sultan yalısında gerçekleşti. 
          Benim gibi geç kalanlar party alanındaki dev ekrandan izlemeye mahküm kalsalarda sahneye öyle bir grup çıktı ki bütün dertlerini benim gibi unutmuşlardır umarım :) Ben bu kadar pürüzsüz bir ses daha hiç duymadım. Yakında albüm çıkartıyorlarmıs, merak edenler alabilirler. Hemen arkasından DJ performansı ile gece sona erdi. Ortamda sigara içiliyor olması çok can sıkıcı olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim. 
          Bu arada dünyada en çok tıklanan moda bloğu olan ''The Sartorialist'' ın yaratıcısıda Scott Schuman ödüllendirildi.
          Merak edenler için hemen ödül sahiplerini bildiriyorum;


En Style Kadın Oyuncu: Tuğba Büyüküstün
En Style Erkek Oyuncu: Okan Yalabık
En Style Kadın Şarkıcı: Sıla
En Style Erkek Şarkıcı: Harun Tekin
En Style Moda Ikonu: Nebahat Çehre
En Style İş Kadını: Gülden Yılmaz
En Style İş Adamı: Akın Öngör
En Style Tasarımcı: Arzu Kaprol
En Style Mücevher Tasarımcısı: Ece Şirin
En Style Fotoğrafçı: Ayten Yılmaz
En Style Mekan: SALT
Ve
Yaşam Boyu Başarı Ödülü Tommy Hilfiger




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder