28 Ocak 2013 Pazartesi

Flea Market / Bitpazarı - Berlin

          Berlin 'in soğuk bir pazar sabahının en popüler bit pazarı ¨Flohmarkt am Mauerpark¨ tan sesleniyorum size :) Rengarenk ve her telden ürün bulabileceğiniz bu pazar o kadar soğuk olmasına rağmen cıvıl cıvıl ve iğne atsan yere düşmez bir kalabalık vardı. Trend olan ne varsa ve eski aklınıza ne geliyorsa hepsi orada. Ben 50 yıllık likör seti ve 2 ayaklı Jagermeister bardağı aldım <3 
Sizi çektiğim fotolarla başbaşa bırakıyorum. Takıpte kalın ;)

             Berlin duvarı temalı bir çok ürün vardı.
Aralarında  Beatles 'ın bile bulunduğu 3-5 Euro 'ya satılan  eski plaklar...
Bir çok tasarımcının elinden çıkmış rengarenk T-shirtler :)
 Çiçekli böcekli uyku bantları...
Çözünürlüğü yüksek foto panoları ve hepsi birbirinden çekici ;)
 O kadar soğuk bir memleket ki; adım başı sıcak şarap satan butikler var.
 Vintage kapı ve çekmece tokmakları <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder