14 Ağustos 2013 Çarşamba

MEN IN BLACK

           Yeni bir kombinle tekrar aranızdayım. Bu kez istek üzerine erkek kombini yaptım. Halen 'Mango'da erkek mi vaaaar !??' diyen sevgili takipçilere duyurulur; Evet var. Üstelik bayan kadar başarılı ve geniş bir koleksiyonları var. Şimdilerde klasik ceket altına yırtık pırtık T-shirt'ler giyen beyler çok cool görünüyorlar :)) Onlara hitaben hazırladığım bu kombinden, konuyu daha fazla dağıtmadan detaylar aktarmak istiyorum :)
          Zara'nın ceketleri ve montları bu sezon bir harika! Ayakkabılar nerede üretiliyor hiç bir fikrim yok ancak detayları çok iyi çalışılmış.
Mango 'nun Jean yıkamaları ve kesimleri tarafımca test edilip onaylandı :) Bu arada aksesuarlar baş döndürücü...
H&M'in koleksiyonunda görülesi hatta alınası ürünler var. Bu triko bu fiyata inanılmaz iyi mesela!
Çok başarılı bulduğum yerli markalardan Loft mutlaka takip edilmeli. Bu t-shırt'ün yıkaması ve baskısı muhteşem.

Hepinize mutlu alış-verişler diliyorum <3



2 yorum:

  1. Ceketi görünce gözlerimin çıkmaması için cok caba sarf ettim. Bayıldım açıkcası.

    YanıtlaSil
  2. Sana da çok yakışır Efe 'cim :) üstelik sadece bu değil daha pekçok alternatif var Zara 'da ;)

    YanıtlaSil