17 Eylül 2012 Pazartesi

New York Fashion Week Spring 2013

          New York podyumlarında kaldığım yerden turlamaya devam ediyorum. 
          Alexandre Herchovitch, koleksiyonunda açıkçası DKNY nin bi önceki yaz koleksiyonunun etkisini görüyorum :( Biz bu harfleri geçen senede gördük.  Ekoselerle çok güzel oyunlar yapmış. Genç heyecanlı bi koleksiyon ama çok heyecanlanamadım :(
          Bespoken,  modern; fit ve dar kesim takımları ciddiyetsiz renklerle :) birarada gördüğümüz bu koleksiyonu çoook beğendim. Turkiye'deki erkekler de böyle giyinse ne hoş olurdu diimi? :)
          Chado Ralph Rucci, neon renklerin yoğunluğu ve renk blokların nazikçe kullanımından anlıyoruz ki; neonlar ve renk blokları seneyede moda olacak. Aslında indirimler bitmeden dolaba takviye yapmak iyi bi fikir olabilir ;) ne dersiniz?
          Custo Barselona, etnik desenler, püsküller ve değişik kamuflaj desenlerin yoğunlukta olduğu koleksiyonda önden kemer arkadan etek gibi gürünen aksesuarlarına bayıldım.
          Derek Lam, bir hikayesi bir amacı varmış gibi gelmedi. Sanki karma bi kolesiyon :-/ İçinde etnikte var ekosede, renk blokları da var oversize'da. Sanatçı bu resimde ne anlatmak istemiş ben anlamadım :)
           Diane Von Furstenberg, En beğendiğim markalardan biri olması ile beraber yaptığı her ürün dünya modasına bir yön veriyor. Renk bloklarının devam edeceğini daha ilk günki defilerden anlamıştık. DVF bu modaya kesimleri yumuşatarak katılmış. Kavisli renk blokları oldukça hoş olmuş. Kamuflaj modasına DVF' de katılıyor üstelik değişik grafiklerde ve yalnızca siyah-beyaz kullanmış.
          DKNY, gümüş varak, değişik grafiklerde kamuflaj, renk blokları ve uzuun şal yakalı ceketlerin görüldüğü bu koleksiyon yine ses getireceği kesin gibi görünüyor.
          Lela Rose, garip kamuflaj'lar kullanlar kervanına katılan bu tasarımcı :) güpür aplikeleryle dikkat çekerken renk blokları yapmaktan geri kalmadı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder