1 Ekim 2012 Pazartesi

Paris Fashion Week Spring 2013

          Paris Moda Haftasının en öne çıkan şovlarından bir kaç örnekle girelim yeni haftaya;
          Akris, uzun yakalı ve derin dekolteli ceketlerin yanında renk bloklarıyla nefis bir koleksiyon sergiledi.
          Balenciaga, büyük valonlu seksi elbeseleriyle dikkatleri üzerine çeken tasarımcı Nicolas Ghesquiere, ''oversized'' ceketler ve derin yakalı ceketlerle süper bir iş çıkartmış.
          Cacharel, romantik yaprak desenleri, bebe yakalar ve minik düğmelerin olduğu bu koleksiyonda ''oversized'' ceketlerde beğeni topladı.
           Chalayan, her koleksiyonunda beni şaşkına uğratan Hüseyin Çağlayan, bu koleksiyonda da farkını hissettirdi. Neon renkleri detaylarda ince ince işlemiş. Her bir parça ayrı ayrı özel bence. Kapişonlu ceketlerine ve şapkalarına bayıldım ve istiyoruuum <3
          Christian Dior, Ceketlerde kullandığı organze kumaşlar göze ilk bakışta hoş gelsede bunu kim giyer dedirtti :-/  Neon renkleri detaylarda kullanmış ve çook beğendim. asimetrik kesimli elbiselerde diğer önemli tasarımlar arasındaydı.
          Costume National, Asimetrik kesimlerin hakim olduğu modellerden ceketleri oldukça ilgi çekici buldum. Makas espirili grafiklerden pek hoslanmadığımı belirtmek istemeden geçemeyeceğim. Hangi tekniği kullanmışlar bilemiyorum ama renkleri ve kalitesi gözüme hiç hoş gelmedi :(
          Issey Miyake, hem renk blokları hem çizgileri bi arada kullanmış ve renkleri öyle güzel seçip mix yapmış ki hmmm. muhteşem bir yemek yemiş kadar keyif aldım defileyi izlerken. Bu takdir edilecek nadir koleksiyonlar arasına girdi. Ellerine sağlık Yoshiyuki Miyamae :)
          Jean Paul Gaultier,  Amanda Lear 'in podyuma renk kattığı defilede fileler, daha büyük fileler ve çok büyük filelerin :) olduğu koleksiyonda çook seksi ve maskulen tasarımlar vardı. Erkeklerinde topuklu ayakkabi giydiği defile çok renkli ve eylenceliydi :)

        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder